Binek aracım 12-15 arası yakıyor artık müzelik oldu kendime ödül verdiğimde biniyorum 150cc motor aldım 1.7 2.5 arası yakıyor ne kadar gereksiz yakıt parası harcadığımı fark ettim bir sırt çantama ihtiyacım olan her şey sığıyormuş