• 19-08-2023, 22:42:15
    #10
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aracınız kaç model? Yakıt tüketimi gayet idealmiş. Passat'a geçmeyi düşünüyorum bir süre sonra ancak yakıt tüketimi de benim için çok önemli malum yakıt fiyatları... Biraz çok yakıyor diye duymuştum. Dizel mi bir de aracınız?
    2013 model DSG
    1.6Tdi 105hp

    bakımlarını asla aksatmam. içinde toz bile bulunmaz. motoru bebek gibi olur tüm araçlarımın.

    70 litre deposunun olduğunu da ekleyelim
  • 19-08-2023, 23:06:10
    #11
    Şehir içi 7 şehir dışı 5.5 1.4 tsi
  • 19-08-2023, 23:11:45
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    Herkes klima kapalı sonuçları söylemiş sanırım 4-5 litreler falan

    Klima full açık şehir içi 1.5 dci duster ile babalar gibi 9.5 litre.
  • 19-08-2023, 23:16:40
    #13
    arkadaş haklıymış

    https://www.youtube.com/watch?v=_HhhSZ92zJQ
  • 19-08-2023, 23:19:52
    #14
    Ford Mondeo 1.6 TDCI ile 7.4 LT/100 KM (Şehir içi)
  • 19-08-2023, 23:23:14
    #15
    1 hafta önce 1.5 depo ile 2180 km yol yaptım. 100km/3.9 lt Araç 2012 DS4 Dsport 1.6 e-hdi git gel gece yolculuğu çoğunlukla klima kapalı
  • 19-08-2023, 23:32:21
    #16
    Ortalama 200l yakıt ile 2500 km yol yapıyorum aylık

    O da sanırım km'de 33 kuruş benzin tüketimine denk geliyor.
  • 19-08-2023, 23:57:28
    #17
    0 lt, bordo bereli-ül ekber sağolsun
  • 20-08-2023, 00:19:55
    #18
    Mazot 40 TL , araba az yaksa ne fayda 😁