Hocam aracınız kaç model? Yakıt tüketimi gayet idealmiş. Passat'a geçmeyi düşünüyorum bir süre sonra ancak yakıt tüketimi de benim için çok önemli malum yakıt fiyatları... Biraz çok yakıyor diye duymuştum. Dizel mi bir de aracınız?
2013 model DSG
1.6Tdi 105hp
bakımlarını asla aksatmam. içinde toz bile bulunmaz. motoru bebek gibi olur tüm araçlarımın.
70 litre deposunun olduğunu da ekleyelim