Bugün seyir halinde iken araç bir anda gaz kesti teklemeye başladı en yakın sanayi bölgesine çekip kontrol ettirdim birkaç ustaya hepsi mazottan kaynaklı olduğunu kaçak veya kalitesiz kullanmışsin dedi.
1 senedir petrol ofisi kullanıyorum 4 gün önce Shellden depoyu fulledim 250. Kmde bunu yaptı.
Babam eski petrolcülerden, zamanında yakıt aldığım petrol kaçak mazot satmaktan dolayı kapatılmış. Aracı pazartesi günü ustaya teslim edeceğim eğer cidden mazottan kaynaklı ise bunu nereye bildirebilirim.
Araç modeli JETTA
Resimde bulunan sarı hata ve motor arıza ışığını yakıyordu

