Merhaba,
Her gün iş için Kocaeli içerisinde Başiskele'den Gebze'ye gidiyorum. İnsanlar otobanda en sol şeritten 70-90 Kmh arasında gidiyorlar, bunun sebebi nedir? 3 Şeritte de arabalar bildiğiniz yan yana gidiyorlar. Yol vermiyorlar, hatta otobüs ve servisçileri hiç söylemiyorum bile. Orta şeritteki araba 90 Kmh hız ile gidiyor sol şerite geçip onu 92 ile sollamaya çıkıyor ortalama 2-3 dk da solluyor... Otoban harici yolları hiç saymıyorum bile en soldan 30 Kmh ile gidenler mi dersiniz, hız yapan birisi değilim ama bu şekilde gidince de 30 dk varmamız gereken yere 40-50 dk da varıyorsunuz.
İkinci merak ettiğim şey ise, insanlar neden uzun farlarla veya kısa farları uzunlar gibi yüksek tutarak yolculuk yaparlar. Kısa farlar maksimum 25 metreyi aydınlatması gerekirken, birçok aracın farları kısa olmasına rağmen 50-100 metreyi aydınlatıyor veya uzun farlarla gidiyorlar. Karşıdan sellektör yapıyorum bir de hiç oralı olmuyor, gerçekten kör edecekmiş gibi oluyor insan. 100 Metre yol aydınlanınca ne oluyor zaten 50 metrede bir lamba direği var yollarda.
Trafikte İki Şeyi Merak Ediyorum
5
●204
- 19-08-2023, 18:48:30Türkiye ve İngiltere'de trafik sağdan akar tescillendi

Yıllardır çektiğim sorundur ne otoban ne çevre yolu hiç farketmiyor hep bu tarz insanlarla karşılaşıyoruz. - 19-08-2023, 19:03:19Keşke hep orta veya sağ şeritte kalsalar o zaman..atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef benim de öyle, ben sol şeritten 130-140 arasında gidiyorum ve arkadan gelen araba hızlıysa hemen orta şeride geçiyorum, zaten orta şerit boş ise hiç sol şeritten gitmiyorum bile.Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öyle yapmak istemiyorum işte, ama bir çoğu sellektörü vs. görmüyor bile, yanındakiyle konuşmaya veya telefon kurcalamaya dalmış oluyor orta şeritten veya orası da doluysa sağ şeritten geçip gidiyorsun mecbur.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahah sellektör ve kornayı gerçekten takmıyorlar bildiğin.. Hiç umurunda değil.karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

