eğitim seviyesi ile alakalı bu durum. kıbrısta bu durumu yaşamıyorum pek. denk gelince selektör yapsam adam kendi şeridine geçiyor türkiyede selektör yap korna bas hiç bir şekilde şerit değişmiyorlar :d