E-Commerce & Dropshipping
Merhaba,
Her gün iş için Kocaeli içerisinde Başiskele'den Gebze'ye gidiyorum. İnsanlar otobanda en sol şeritten 70-90 Kmh arasında gidiyorlar, bunun sebebi nedir? 3 Şeritte de arabalar bildiğiniz yan yana gidiyorlar. Yol vermiyorlar, hatta otobüs ve servisçileri hiç söylemiyorum bile. Orta şeritteki araba 90 Kmh hız ile gidiyor sol şerite geçip onu 92 ile sollamaya çıkıyor ortalama 2-3 dk da solluyor... Otoban harici yolları hiç saymıyorum bile en soldan 30 Kmh ile gidenler mi dersiniz, hız yapan birisi değilim ama bu şekilde gidince de 30 dk varmamız gereken yere 40-50 dk da varıyorsunuz.
İkinci merak ettiğim şey ise, insanlar neden uzun farlarla veya kısa farları uzunlar gibi yüksek tutarak yolculuk yaparlar. Kısa farlar maksimum 25 metreyi aydınlatması gerekirken, birçok aracın farları kısa olmasına rağmen 50-100 metreyi aydınlatıyor veya uzun farlarla gidiyorlar. Karşıdan sellektör yapıyorum bir de hiç oralı olmuyor, gerçekten kör edecekmiş gibi oluyor insan. 100 Metre yol aydınlanınca ne oluyor zaten 50 metrede bir lamba direği var yollarda.