• 17-08-2023, 12:51:54
    #1
    bir e ticaret firmasında çalışıyorum. kargo paketleme vs.
    çalışma saatlerini yazıcam. iş çok ağır değil fakat mola yok denebilir.
    sigara kullanmıyorum. ofiste sigara içenler çıkınca bizde çıkıyoruz dışarıya.
    geceye kalınan günler canlı yayın oluyor ve aralıksız 4 saat çalışıyoruz. verebilirsek 5-10dk mola veriyoruz max.
    maaş asgari ücret.

    edit..
  • 17-08-2023, 12:54:57
    #2
    Bu kadar farklı ve düzensiz bir çalışma saati daha önce görmemiştim
  • 17-08-2023, 12:55:02
    #3
    hocam bence birazcık az alıyorsunuz ben haftada 4 gün çalışıyorum belediyenin cocuk parkında bende asgari alıyorum + işlerimi ordada yapabiliyorum
  • 17-08-2023, 12:55:11
    #4
    kafe, restoran tarzı yerlerde de 12 saat çalışılıyor. bu sıcakta mutfakta çalışmanın nasıl bir iş olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. şimdi gelip çok ucuza çalışıyorsunuz yazarlar ama eğer geçebileceğiniz daha iyi bir iş yoksa şuanki işiniz iyi bence. ortam iyiyse ve iş çok ağır değilse normal.
  • 17-08-2023, 12:57:05
    #5
    haftada en fazla 45 saat çalışma olur. pazar da offsanız sizin 50 saat falan yapıyor molaları düşünce 45 saate denk geliyor sanırım saatleriniz çok düzensiz fakat 45 saat kuralına uyuyor sanırım
  • 17-08-2023, 12:59:11
    #6
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftada en fazla 45 saat çalışma olur. pazar da offsanız sizin 50 saat falan yapıyor molaları düşünce 45 saate denk geliyor sanırım saatleriniz çok düzensiz fakat 45 saat kuralına uyuyor sanırım
    Bu arkadaş 67 saat çalışıyor hocam

    Pazartesi 8 saat
    Salı 12 saat
    Çarşamba 12 saat
    Perşembe off
    Cuma 13 saat
    Cumartesi pazar toplam 22 saat
  • 17-08-2023, 13:00:45
    #7
    çok garip bi takvim
  • 17-08-2023, 13:02:43
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok farklı bi takvim bende e ticaret yöneticisi olarak çalışıyorum cumartesi-cuma-resmi tatiller tatil haftaiçi 8.30-18.30 .
  • 17-08-2023, 13:03:23
    #9
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar farklı ve düzensiz bir çalışma saati daha önce görmemiştim
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok garip bi takvim
    kargoların firmaya çıkış saatlerine göre ayarlamışlar. biraz karışık evet.