Konu
çalışma saatlerim fazla mı?
17-08-2023, 12:55:02
#3
Misafir
hocam bence birazcık az alıyorsunuz ben haftada 4 gün çalışıyorum belediyenin cocuk parkında bende asgari alıyorum + işlerimi ordada yapabiliyorum