kafe, restoran tarzı yerlerde de 12 saat çalışılıyor. bu sıcakta mutfakta çalışmanın nasıl bir iş olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. şimdi gelip çok ucuza çalışıyorsunuz yazarlar ama eğer geçebileceğiniz daha iyi bir iş yoksa şuanki işiniz iyi bence. ortam iyiyse ve iş çok ağır değilse normal.