bir e ticaret firmasında çalışıyorum. kargo paketleme vs.
çalışma saatlerini yazıcam. iş çok ağır değil fakat mola yok denebilir.
sigara kullanmıyorum. ofiste sigara içenler çıkınca bizde çıkıyoruz dışarıya.
geceye kalınan günler canlı yayın oluyor ve aralıksız 4 saat çalışıyoruz. verebilirsek 5-10dk mola veriyoruz max.
maaş asgari ücret.
edit..