bir e ticaret firmasında çalışıyorum. kargo paketleme vs.
çalışma saatlerini yazıcam. iş çok ağır değil fakat mola yok denebilir.
sigara kullanmıyorum. ofiste sigara içenler çıkınca bizde çıkıyoruz dışarıya.
geceye kalınan günler canlı yayın oluyor ve aralıksız 4 saat çalışıyoruz. verebilirsek 5-10dk mola veriyoruz max.
maaş asgari ücret.
edit..
çalışma saatlerim fazla mı?
14
●502
- 17-08-2023, 12:51:54
- 17-08-2023, 12:54:57Bu kadar farklı ve düzensiz bir çalışma saati daha önce görmemiştim
- 17-08-2023, 12:55:11kafe, restoran tarzı yerlerde de 12 saat çalışılıyor. bu sıcakta mutfakta çalışmanın nasıl bir iş olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. şimdi gelip çok ucuza çalışıyorsunuz yazarlar ama eğer geçebileceğiniz daha iyi bir iş yoksa şuanki işiniz iyi bence. ortam iyiyse ve iş çok ağır değilse normal.
- 17-08-2023, 12:59:11Bu arkadaş 67 saat çalışıyor hocamWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Pazartesi 8 saat
Salı 12 saat
Çarşamba 12 saat
Perşembe off
Cuma 13 saat
Cumartesi pazar toplam 22 saat - 17-08-2023, 13:02:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok farklı bi takvim bende e ticaret yöneticisi olarak çalışıyorum cumartesi-cuma-resmi tatiller tatil haftaiçi 8.30-18.30 .
- 17-08-2023, 13:03:23nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekargoların firmaya çıkış saatlerine göre ayarlamışlar. biraz karışık evet.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
