Merhabalar,
Şuan da yurtdışında stripe pos ile wise üzerinden ödeme alabiliyoruz, fakat wise 30 ağustosta para alma işlemlerini Türkiye'ye kapatacağını belirtti acaba bunu çözümü var mı bu konuda bilgisi olan var mı? Eğer çözüm yoksa wise gibi başka doğrudan stripe üzerinden para çekebileceğimiz bir yer mevcut mu?
Yorumlarınızı bekliyoruz.
Wise Benzeri Global Ödeme Alma Kuruluşu
35
●2.120
- 17-08-2023, 11:00:21
- 17-08-2023, 11:03:49wisedaki gibi farklı ülke para birimleri için hesap açma özelliği var mı?AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araştıracağım.Estrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-08-2023, 11:07:02Yurtdışı iş yaptığımda faturasını kesip IBAN ile alıyorum artık. Dolar euro hesabı açın aldığınız ödemelerin de faturasını kesin. Ne wise ile ne paypalla hiç riske gerek yok. POS olarak da iyzico ile tüm dünyadan ödeme alabiliyorsun. Ha şirket yoksa hesabına gelen her para risk.
- 17-08-2023, 11:28:10Bende de wise business var. Artık Türkiye'deki müşterilerden TR IBAN ile ödeme alamayacak mıyız? Ben görmedim duyuruyu.ethemtezcan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2023, 11:51:51VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

şöyle gelen mail bana daha önceden de gelmişti geçen aylarda 1 hafta önce bu geldi tekrardan. - 17-08-2023, 12:03:25Benim adresim İngiltere'de kayıtlı, beni etkilemiyor sanırım o yüzden gelmedi bana.ethemtezcan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2023, 12:07:04Evet hocam olabilir Türkiye için geçerli bu işlem zaten.VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
