ethemtezcan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Şuan da yurtdışında stripe pos ile wise üzerinden ödeme alabiliyoruz, fakat wise 30 ağustosta para alma işlemlerini Türkiye'ye kapatacağını belirtti acaba bunu çözümü var mı bu konuda bilgisi olan var mı? Eğer çözüm yoksa wise gibi başka doğrudan stripe üzerinden para çekebileceğimiz bir yer mevcut mu?
Yorumlarınızı bekliyoruz.
Bende de wise business var. Artık Türkiye'deki müşterilerden TR IBAN ile ödeme alamayacak mıyız? Ben görmedim duyuruyu.