Yurtdışı iş yaptığımda faturasını kesip IBAN ile alıyorum artık. Dolar euro hesabı açın aldığınız ödemelerin de faturasını kesin. Ne wise ile ne paypalla hiç riske gerek yok. POS olarak da iyzico ile tüm dünyadan ödeme alabiliyorsun. Ha şirket yoksa hesabına gelen her para risk.