VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de wise business var. Artık Türkiye'deki müşterilerden TR IBAN ile ödeme alamayacak mıyız? Ben görmedim duyuruyu.

şöyle gelen mail bana daha önceden de gelmişti geçen aylarda 1 hafta önce bu geldi tekrardan.