• 15-08-2023, 17:02:21
    #1


    bir miktar USDC ödemem var 3-4 gündür çekemiyorum. Çek butonu üzerine gelince yetersiz matic yazıyor.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

      USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
      Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
  • 15-08-2023, 17:10:04
    #2
    Hesabınızda matic var mı?
  • 15-08-2023, 17:14:12
    #3
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bir miktar USDC ödemem var 3-4 gündür çekemiyorum. Çek butonu üzerine gelince yetersiz matic yazıyor.
    Hocam ag ücretini karşılamıyorsunuzdur
  • 15-08-2023, 17:17:12
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızda matic var mı?
    Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ag ücretini karşılamıyorsunuzdur

    USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
  • 15-08-2023, 17:17:59
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
    Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
  • 15-08-2023, 18:33:08
    #6
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
    2 Senedir kullanıyorum yeni birşey öğrendim teşekkür ederim.