Coinbase Commerce kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Coinbase Commerce kullanan var mı?
5
●
146
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Coinbase Commerce kullanan var mı?
15-08-2023, 17:02:21
#1
WebMasterMarket
bir miktar USDC ödemem var 3-4 gündür çekemiyorum. Çek butonu üzerine gelince yetersiz matic yazıyor.
Kabul Edilen Cevap
ZINKKK
0 Beğeni
Mesaja Git
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
15-08-2023, 17:10:04
#2
ZINKKK
Hesabınızda matic var mı?
15-08-2023, 17:14:12
#3
Alwaysmile08
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir miktar USDC ödemem var 3-4 gündür çekemiyorum. Çek butonu üzerine gelince yetersiz matic yazıyor.
Hocam ag ücretini karşılamıyorsunuzdur
15-08-2023, 17:17:12
#4
WebMasterMarket
ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesabınızda matic var mı?
Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ag ücretini karşılamıyorsunuzdur
USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
15-08-2023, 17:17:59
#5
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
ZINKKK
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
15-08-2023, 18:33:08
#6
WebMasterMarket
ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
2 Senedir kullanıyorum yeni birşey öğrendim
teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler