Konu
Coinbase Commerce kullanan var mı?
15-08-2023, 18:33:08
#6
WebMasterMarket
ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
2 Senedir kullanıyorum yeni birşey öğrendim
teşekkür ederim.