ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.
2 Senedir kullanıyorum yeni birşey öğrendim teşekkür ederim.