WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

USDC üstüne geliyorum yetersiz Matic diyo. Kafayı yemiş.
Polygon ağında olduğu için çekim feesini maticten düşer 3 5 dolar matic bulundurup deneyin.