• 15-08-2023, 15:57:03
    #10
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu için kredi kartınızın limiti 1200 TL olduğunu varsayalım. Sizin depozito ücretiniz ise 5000 TL diyelim. Bu durumda kredi kartınıza 3800 TL ödeme yapın artı bakiyede kalsın bu şekilde limit gibi kullanabilirsiniz. Onun dışında sigortanız olmadığı sürece limitiniz pek yükselmez. Az riskli durumda bahsettiğiniz araç ve segmentinde kiralamarınızda red almazsınız. Riskli statüde olanlara vermiyorlar genelde.
    Böyle bir şey mümkün mü peki ? Para pek mühim değil. Yani kart limitinden fazlasını içerde bıraksam kredi kartından limitten fazla bloke koyabilir mi ?
  • 15-08-2023, 15:59:33
    #11
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey mümkün mü peki ? Para pek mühim değil. Yani kart limitinden fazlasını içerde bıraksam kredi kartından limitten fazla bloke koyabilir mi ?
    Evet bu şekilde alışveriş ve harcama da yapabilirsiniz.
  • 15-08-2023, 16:04:05
    #12
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey mümkün mü peki ? Para pek mühim değil. Yani kart limitinden fazlasını içerde bıraksam kredi kartından limitten fazla bloke koyabilir mi ?
    Her bankanın + bakiye limiti bulunur hocam. Belli bir miktara kadar + bakiye yükleyebilirsin
    kredi kartı limitiniz ve Findeksinizden dolayı aracı teslim etmeyeceklerini düşünüyorum. Findekese bakmayan şirketlerden kiralama yapmanızı öneriririm. En son goldcard bakmıyordu şimdi son durum nedir bilmiyorum.
  • 15-08-2023, 16:27:13
    #13
    Yolcu360 bir pazaryeri araç kiralama konusunda. Rezervasyon yaptığınız firmanın numarasını google mapsden bulup ulaşın ve risk raporunuzun pdfsini findeks.com dan onlara gönderin. İsterlerse zaten onlarda risk raporu çıkarabiliyorlar. Gitmeden tanışıp öğrenmiş olursunuz.
  • 15-08-2023, 16:32:02
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Avis, enterprise, budget gibi kurumsal yerlerden kiralayın.

    Evet fiyatları yüksektir ama her şey şeffaftır olası bir kazada kasko her şeyi karşılar. (alkol v.b. yoksa)

    Diğer kiralama şirketlerinde araç kaskolu denir ama kazada parasını sizden alırlar, üstüne aracın yattığı gün kadar da para isterler. Şikayet sitelerine bakarsanız benzer bir sürü böyle olay görebilirsiniz.

    Kiralık araçlarla aman diyim kaza yapmayın çok canınız yanar.
  • 15-08-2023, 17:41:09
    #15
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu şekilde alışveriş ve harcama da yapabilirsiniz.
    sfurkanoven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokak arası rent a carlardan uzak dur kurbanın olayım
    alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YOLCU360 aracı firma, AVM gibi düşün, içinde dükkanları kiralıyor gibi düşün. Araçlar direkt yolcu360 tarafına ait değil.
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu için kredi kartınızın limiti 1200 TL olduğunu varsayalım. Sizin depozito ücretiniz ise 5000 TL diyelim. Bu durumda kredi kartınıza 3800 TL ödeme yapın artı bakiyede kalsın bu şekilde limit gibi kullanabilirsiniz. Onun dışında sigortanız olmadığı sürece limitiniz pek yükselmez. Az riskli durumda bahsettiğiniz araç ve segmentinde kiralamarınızda red almazsınız. Riskli statüde olanlara vermiyorlar genelde.
    soneraydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her bankanın + bakiye limiti bulunur hocam. Belli bir miktara kadar + bakiye yükleyebilirsin
    kredi kartı limitiniz ve Findeksinizden dolayı aracı teslim etmeyeceklerini düşünüyorum. Findekese bakmayan şirketlerden kiralama yapmanızı öneriririm. En son goldcard bakmıyordu şimdi son durum nedir bilmiyorum.
    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolcu360 bir pazaryeri araç kiralama konusunda. Rezervasyon yaptığınız firmanın numarasını google mapsden bulup ulaşın ve risk raporunuzun pdfsini findeks.com dan onlara gönderin. İsterlerse zaten onlarda risk raporu çıkarabiliyorlar. Gitmeden tanışıp öğrenmiş olursunuz.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avis, enterprise, budget gibi kurumsal yerlerden kiralayın.

    Evet fiyatları yüksektir ama her şey şeffaftır olası bir kazada kasko her şeyi karşılaşar (alkol v.b. yoksa)

    Diğer kiralama şirketlerinde araç kaskolu denir ama kazada parasını sizden alırlar, üstüne aracın yattığı gün kadar da para isterler. Şikayet sitelerine bakarsanız benzer bir sürü böyle olay görebilirsiniz.

    Kiralık araçlarla aman diyim kaza yapmayın çok canınız yanar.
    Herkese değerli yorumları için çok teşekkür ederim. Kiraladığımdan beri bu durum aşırı derecede kafamı karıştırıyordu. Tarihler yaklaşıncada iyice içime huzursuzluk çöktü. Sizlerin değerli yorumlarından sonra banka ile konuştum üzerine eksik tutarı ekleyip ödemeyi öyle çektirebilirsiniz denildi. Bunun üzerine yolcu360'ı arayıp durumdan bahsettim ve kendileride bana hak verdi ve anlık şekilde iptal ettiler ödeme 24 saat içinde onlardan çıkıp bankama iletilecekmiş. Daha sonrasından en çok enterprise önerildi diye firmayı aradım durumdan bahsettim bana ehliyetin +1 yıl ve 21 yaştan büyüksem bir sorun olmayacağını ve findekse bakmadıklarını söylediler. Bunun üzerine web sitelerinden bir kiralama gerçekleştirdim. İki kiralama arasında 1.000-2.000 lira fark var ama hiç önemi yok. En azından kafam rahat ve aracı alabileceğimi biliyorum. Konuya yazıp değerli görüş ve yorumlarını paylaşan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler iyi ki varsınız ❤