Avis, enterprise, budget gibi kurumsal yerlerden kiralayın.

Evet fiyatları yüksektir ama her şey şeffaftır olası bir kazada kasko her şeyi karşılar. (alkol v.b. yoksa)

Diğer kiralama şirketlerinde araç kaskolu denir ama kazada parasını sizden alırlar, üstüne aracın yattığı gün kadar da para isterler. Şikayet sitelerine bakarsanız benzer bir sürü böyle olay görebilirsiniz.

Kiralık araçlarla aman diyim kaza yapmayın çok canınız yanar.