• 14-08-2023, 12:22:52
    #1
    Ekonomi her geçen gün daha da kötüye gidiyor.
    Ev araba gibi yatırımlık alınabilecek mal varlıklarını almak daha da zorlaşıyor.
    24k maaş alıyorum 10 k kira ödüyorum her ay 0 a 0 gidiyor hatta fazlası gidiyor Bu iş böyle olmuyor maaşlı çalışarak bir şey yapılmıyor bu ülkede gözü karartıp bankalardan kredi çekip ya herro ya merro mu demek lazım Ticarete mi atılmak lazım?
  • 14-08-2023, 12:23:59
    #2
    Hocam bu devirde istanbulda yaşayıpta 30 bin maaş alıyorsan ancak aylık akbil alabilirsin. Yanlış anlama sana özel bir durum değil ülkenin gerçeği bu malesef
  • 14-08-2023, 12:25:25
    #3
    Kod Adı: Uyanış diye bir konu açmıştım. Okumanızı tavsiye ederim.

    Fiyatları sabit baz alıp; ev ve arabaya toplam 3.000.000 lira diyelim. Her ay kenara 5000 lira atarsanız, bir ev ve arabaya 50 küsür yılda sahip oluyorsunuz.

    Yaşadığımız coğrafyanın maaşlı çalışmaya uygun olduğunu düşünmüyorum. Herkesin yapmadığı, çok bilinmeyen ve pasta payının büyük olduğu bir sistem kurup, finansal özgürlüğe doğru yürümemiz lazım.

    Kazancımızı da yatırıma dönüştürürsek, refah bir hayata erişiriz. Yoksa durumlar zor.
  • 14-08-2023, 12:25:34
    #4
    24k maaş çok iyi allah bereket versin şükret asgari ücretliler napacak. ben malum partili değilim ancak bir dahaki seçimde iktidardaki partiye oyumu vereceğim az bile yapıyorlar bu millete
  • 14-08-2023, 12:28:16
    #5
    Ticarete 1000 kişi girer 1 kişi başarılı olur. Girin deneyin.
  • 14-08-2023, 12:29:08
    #6
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24k maaş çok iyi allah bereket versin şükret asgari ücretliler napacak. ben malum partili değilim ancak bir dahaki seçimde iktidardaki partiye oyumu vereceğim az bile yapıyorlar bu millete
    Aman hocam pusulayı elinize aldığınızda beni düşünün
  • 14-08-2023, 12:30:17
    #7
    Ne yapılırsa çalışılarak yapılır. Ticaret de bir çalışma şeklidir. Ticareti deneyebilirsiniz.
  • 14-08-2023, 12:31:09
    #8
    Ya herro ya merro diyeceginize isten arda kalan zamanda azar azar bu isleri deneyebilirsiniz. Once deneyin, neyin nasil oldugunu ogrenin sonra yavas yavas buyutun. O ek islerden normal maasindan cok para kazandiginizda tam o yeni ise odaklanin.

    Ornek: Tam 12 yil once Sirket ortagim devlette inglizce ogretmenliginden istifa etti. Ama pat diye istifa edip sirketi kurmadik. Ogretmenlikten arda kalan zamanlarda, aksam/gecelerde nerdeyse 2 yil birlikte calistik. Baktik ki isler iyi gidiyor, o zaman 6 aylik masrafini kenarda garanti ettikten sonra ogretmenlikten istifa edip sirketi kurduk ve tam gaz ilerledik. 6 ayda tutunup tutunmayacagimiz belli olurdu. Tutunmasaydik geri eski isine donecekti.

    Nehire iki ayakla girilmez once bir ayakla derinligini olcmen lazim.
    • Trustee
    Trustee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-08-2023, 12:37:35
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya herro ya merro diyeceginize isten arda kalan zamanda azar azar bu isleri deneyebilirsiniz. Once deneyin, neyin nasil oldugunu ogrenin sonra yavas yavas buyutun. O ek islerden normal maasindan cok para kazandiginizda tam o yeni ise odaklanin.

    Ornek: Tam 12 yil once Sirket ortagim devlette inglizce ogretmenliginden istifa etti. Ama pat diye istifa edip sirketi kurmadik. Ogretmenlikten arda kalan zamanlarda, aksam/gecelerde nerdeyse 2 yil birlikte calistik. Baktik ki isler iyi gidiyor, o zaman 6 aylik masrafini kenarda garanti ettikten sonra ogretmenlikten istifa edip sirketi kurduk ve tam gaz ilerledik. 6 ayda tutunup tutunmayacagimiz belli olurdu. Tutunmasaydik geri eski isine donecekti.

    Nehire iki ayakla girilmez once bir ayakla derinligini olcmen lazim.
    hocam zaten lafın gelişi öyle dedim bir anda işi bırakma gibi bir durumum söz konusu olamaz ihtimali bile yok bir ay maaş almasam sıkıntıya girerim ekstradan başlayıp ilerletebilirsem olur ama ne yapabileceğimi de bulamıyorum