Ev araba gibi yatırımlık alınabilecek mal varlıklarını almak daha da zorlaşıyor.
24k maaş alıyorum 10 k kira ödüyorum her ay 0 a 0 gidiyor hatta fazlası gidiyor
Bu iş böyle olmuyor maaşlı çalışarak bir şey yapılmıyor bu ülkede gözü karartıp bankalardan kredi çekip ya herro ya merro mu demek lazım
Ticarete mi atılmak lazım?