Ekonomi her geçen gün daha da kötüye gidiyor.
Ev araba gibi yatırımlık alınabilecek mal varlıklarını almak daha da zorlaşıyor.
24k maaş alıyorum 10 k kira ödüyorum her ay 0 a 0 gidiyor hatta fazlası gidiyor Bu iş böyle olmuyor maaşlı çalışarak bir şey yapılmıyor bu ülkede gözü karartıp bankalardan kredi çekip ya herro ya merro mu demek lazım Ticarete mi atılmak lazım?