Kod Adı: Uyanış diye bir konu açmıştım. Okumanızı tavsiye ederim.

Fiyatları sabit baz alıp; ev ve arabaya toplam 3.000.000 lira diyelim. Her ay kenara 5000 lira atarsanız, bir ev ve arabaya 50 küsür yılda sahip oluyorsunuz.

Yaşadığımız coğrafyanın maaşlı çalışmaya uygun olduğunu düşünmüyorum. Herkesin yapmadığı, çok bilinmeyen ve pasta payının büyük olduğu bir sistem kurup, finansal özgürlüğe doğru yürümemiz lazım.

Kazancımızı da yatırıma dönüştürürsek, refah bir hayata erişiriz. Yoksa durumlar zor.