karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24k maaş çok iyi allah bereket versin şükret asgari ücretliler napacak. ben malum partili değilim ancak bir dahaki seçimde iktidardaki partiye oyumu vereceğim az bile yapıyorlar bu millete
Aman hocam pusulayı elinize aldığınızda beni düşünün