• 13-08-2023, 18:28:47
    #1
    Arkadaşlarım,
    Yıllar önce R10 da bir hesabım vardı fakat onu bir türlü hatırlayamıyorum. Nasıl bulabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
  • 13-08-2023, 18:29:50
    #2
    ahmetcagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlarım,
    Yıllar önce R10 da bir hesabım vardı fakat onu bir türlü hatırlayamıyorum. Nasıl bulabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
    O zamanlar tc ile mi kayıt oldunuz hocam eski sistemi bilmiyorum şimdi ama veya sitenizi referans göstermişsinizdir
  • 13-08-2023, 18:29:59
    #3
    Her kişinin 1 hesabı olması lazım? multi hesap kullanmak yasak
  • 13-08-2023, 18:30:46
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kişinin 1 hesabı olması lazım? multi hesap kullanmak yasak
    Çok eskiydi, tc vs girmediği kesin hatırlıyorum.
  • 13-08-2023, 19:05:47
    #5
    Adam bir soru sormuş güzelce , hemen başlamışlar multi hesap kullanmak yasak falan. Allah akıl fikir versin.
  • 13-08-2023, 19:51:06
    #6
    texstayxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bir soru sormuş güzelce , hemen başlamışlar multi hesap kullanmak yasak falan. Allah akıl fikir versin.
    Amin hocam
  • 13-08-2023, 20:14:02
    #7
    texstayxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bir soru sormuş güzelce , hemen başlamışlar multi hesap kullanmak yasak falan. Allah akıl fikir versin.
    )
  • 13-08-2023, 20:15:37
    #8
    yöntemi yok sanırım, en az 10 yıl önce üye olmuştum. o hesabı almak için herhangi bir yol var mıdır? r10'da bu konuyla ilgili bir yönetici biliyor musunuz?