Arkadaşlarım,
Yıllar önce R10 da bir hesabım vardı fakat onu bir türlü hatırlayamıyorum. Nasıl bulabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Eski R10 hesabı
7
●326
- 13-08-2023, 18:28:47
- 13-08-2023, 18:29:50O zamanlar tc ile mi kayıt oldunuz hocam eski sistemi bilmiyorum şimdi ama veya sitenizi referans göstermişsinizdirahmetcagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 18:30:46Çok eskiydi, tc vs girmediği kesin hatırlıyorum.ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2023, 19:05:47Adam bir soru sormuş güzelce , hemen başlamışlar multi hesap kullanmak yasak falan. Allah akıl fikir versin.
- 13-08-2023, 20:15:37yöntemi yok sanırım, en az 10 yıl önce üye olmuştum. o hesabı almak için herhangi bir yol var mıdır? r10'da bu konuyla ilgili bir yönetici biliyor musunuz?
)