Konu
Eski R10 hesabı
13-08-2023, 20:15:37
#8
ahmetcagiran
yöntemi yok sanırım, en az 10 yıl önce üye olmuştum. o hesabı almak için herhangi bir yol var mıdır? r10'da bu konuyla ilgili bir yönetici biliyor musunuz?