ahmetcagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlarım,
Yıllar önce R10 da bir hesabım vardı fakat onu bir türlü hatırlayamıyorum. Nasıl bulabilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
O zamanlar tc ile mi kayıt oldunuz hocam eski sistemi bilmiyorum şimdi ama veya sitenizi referans göstermişsinizdir