• 12-08-2023, 00:24:03
    #1
    iyi geceler r10 ailesi skiden derdim'ki 2023 şunlar şunlar olur şu teknoloji gelir vb ama ben Dünya neyse'de Ülkemize ait bir gelecek göremiyorum çok karanlık dostum


    Düşünmekte ayır bir dert aslında ne yapmak lazım akışına mı bırakalım
  • 12-08-2023, 00:25:25
    #2
    Biz 2023 de değiliz ki ? 2000 civarına yeni giriyoruz.
  • 12-08-2023, 00:26:26
    #3
    Türkiye 50 yıl geride dostum teknoloji falan hikaye. " 5 ile 10 dk sonra mesaj gelecek. Yorumunuz silinmiştir diye. Ama olsun gerçeği söylemekten vazgeçmek yok."
  • 12-08-2023, 00:27:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık yarını zor görüyoruz
  • 12-08-2023, 00:27:42
    #5
    avantacıdan geçilmiyor ülke
  • 12-08-2023, 00:35:13
    #6
    Adamın biri hakkın rahmetine kavuşmuş.cehenneme düşmüş. Cehennemde, yanlarında ülke adı yazan kocaman birer kazan, her kazanın başında da birer zebani varmış. Kazanda kavrulup duranlardan kazara başını çıkarabilen olursa, zebani elindeki dev sopayla onu aşağıya itermiş. Bir tek, yanında “Türkiye” yazan kazanın başında zebani durmuyormuş. Bizim adam kendi kazanına atılmadan zebanilerden birine sormuş: “O kazanın başında niye zebani yok?” Zebani demiş ki: “Türkiye’den gelenleri kendi hallerine bırakıyoruz, aralarından sivrilen olursa diğerleri onu hemen bacaklarından aşağı çekiyorlar.”
  • 12-08-2023, 00:36:19
    #7
    Bir saat sonrası bile garanti değil ki
  • 12-08-2023, 00:43:17
    #8
    Şu ülkenin vasat gidişatı 38 yaşıma kadar hep aynı devam etti. 60'larda, 80'lerde, 90'larda yaşanan enflasyon krizlerini yaşayan şanssız gençler gibiyiz bence biz. Dediğim gibi şu vasat gidişattan kendini soyutlamayı başardığın gün, her yeni güne yeni umutlarla başlayacaksın emin ol. Kısmen başardığım için yazdım buraya. Son olarak maddi özgürlük yakalamak kaldı O da olursa tadından yenmez diyorum başka da bişey demiyorum 👍