iyi geceler r10 ailesi skiden derdim'ki 2023 şunlar şunlar olur şu teknoloji gelir vb ama ben Dünya neyse'de Ülkemize ait bir gelecek göremiyorum çok karanlık dostum
Düşünmekte ayır bir dert aslında ne yapmak lazım akışına mı bırakalım
1,2 yıl sonrasını göremiyorumm
7
●224
- 12-08-2023, 00:35:13Adamın biri hakkın rahmetine kavuşmuş.cehenneme düşmüş. Cehennemde, yanlarında ülke adı yazan kocaman birer kazan, her kazanın başında da birer zebani varmış. Kazanda kavrulup duranlardan kazara başını çıkarabilen olursa, zebani elindeki dev sopayla onu aşağıya itermiş. Bir tek, yanında Türkiye yazan kazanın başında zebani durmuyormuş. Bizim adam kendi kazanına atılmadan zebanilerden birine sormuş: O kazanın başında niye zebani yok? Zebani demiş ki: Türkiyeden gelenleri kendi hallerine bırakıyoruz, aralarından sivrilen olursa diğerleri onu hemen bacaklarından aşağı çekiyorlar.
- 12-08-2023, 00:43:17Şu ülkenin vasat gidişatı 38 yaşıma kadar hep aynı devam etti. 60'larda, 80'lerde, 90'larda yaşanan enflasyon krizlerini yaşayan şanssız gençler gibiyiz bence biz. Dediğim gibi şu vasat gidişattan kendini soyutlamayı başardığın gün, her yeni güne yeni umutlarla başlayacaksın emin ol. Kısmen başardığım için yazdım buraya. Son olarak maddi özgürlük yakalamak kaldı O da olursa tadından yenmez diyorum başka da bişey demiyorum 👍