Konu
1,2 yıl sonrasını göremiyorumm
12-08-2023, 00:24:03
#1
artkuzey
iyi geceler r10 ailesi skiden derdim'ki 2023 şunlar şunlar olur şu teknoloji gelir vb ama ben Dünya neyse'de Ülkemize ait bir gelecek göremiyorum çok karanlık dostum
Düşünmekte ayır bir dert aslında ne yapmak lazım akışına mı bırakalım