Şu ülkenin vasat gidişatı 38 yaşıma kadar hep aynı devam etti. 60'larda, 80'lerde, 90'larda yaşanan enflasyon krizlerini yaşayan şanssız gençler gibiyiz bence biz. Dediğim gibi şu vasat gidişattan kendini soyutlamayı başardığın gün, her yeni güne yeni umutlarla başlayacaksın emin ol. Kısmen başardığım için yazdım buraya. Son olarak maddi özgürlük yakalamak kaldı O da olursa tadından yenmez diyorum başka da bişey demiyorum 👍