• 11-08-2023, 15:56:46
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kedim ranzanın merdiven kısmına takılarak düştü. Düştüğü anda yüksek sesle bağırmaya başladı tısladı falan.
    Düştüğü yükseklik maksimum 50cm çok yüksek değil bu yüzden kırık falan yoktur diye düşünüyorum.
    Topallıyor şu an daha önce başına gelmiş olan var mı incindi sanırım nasıl geçer ya da kendiliğinden geçiyor mu bir kaç güne? Veteriner masrafları çok yüksek halledebilecek bir şeyse gitmek istemiyorum. Teşekkürler
  • 11-08-2023, 15:58:30
    #2
    Bizim kedi camdan atladı birşey olmadı. Tahmini 3 metre falan. Kolay kolay kırık olmuyor. Ancak düştükten sonra incitebiliyorlar.
  • 11-08-2023, 16:00:00
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Buraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kedi camdan atladı birşey olmadı. Tahmini 3 metre falan. Kolay kolay kırık olmuyor. Ancak düştükten sonra incitebiliyorlar.
    Can sonuçta hocam birden ağlar gibi miyavlamaya başladı telaş yaptım
  • 11-08-2023, 16:00:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o da bi şey mi 11. kattan düştü kedim bi şey olmadı sadece sonrasında balkon kapısının yanına yaklaşmadı
  • 11-08-2023, 16:05:35
    #5
    Birşey olmuşsa kedi değildir o benim teyzemin kedisi 7. kattan atladı eskisinden daha da sağlam şuan
  • 11-08-2023, 16:06:19
    #6
    Vlla hocam benim kedim 2 kere 3 kattan aşşa zıpladı hiç bir şey olmadı veterinere gördük vs hiç bir problemi yok dendi
  • 11-08-2023, 16:07:50
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o da bi şey mi 11. kattan düştü kedim bi şey olmadı sadece sonrasında balkon kapısının yanına yaklaşmadı
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey olmuşsa kedi değildir o benim teyzemin kedisi 7. kattan atladı eskisinden daha da sağlam şuan
    Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vlla hocam benim kedim 2 kere 3 kattan aşşa zıpladı hiç bir şey olmadı veterinere gördük vs hiç bir problemi yok dendi
    MaÅŸallah herkesin kedisi de özel harekat gibi 😅
    Arkadaşlar tamam büyük bir problem yok zaten ama sonuç olarak topallıyor bizim yavrucak kendiliğinden geçer mi ek bir şey yapmam gerekir mi onu soruyorum
  • 11-08-2023, 16:10:56
    #8
    Kurumsal PLUS
    Sanmam hocam yine de bir veteriner varsa paranız varsa götürün
  • 11-08-2023, 16:12:08
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmam hocam yine de bir veteriner varsa paranız varsa götürün
    Neyi sanmazsınız hocam