o da bi şey mi 11. kattan düştü kedim bi şey olmadı

sadece sonrasında balkon kapısının yanına yaklaşmadı
Birşey olmuşsa kedi değildir o benim teyzemin kedisi 7. kattan atladı eskisinden daha da sağlam şuan
Vlla hocam benim kedim 2 kere 3 kattan aşşa zıpladı hiç bir şey olmadı veterinere gördük vs hiç bir problemi yok dendi
Maşallah herkesin kedisi de özel harekat gibi 😅
Arkadaşlar tamam büyük bir problem yok zaten ama sonuç olarak topallıyor bizim yavrucak kendiliğinden geçer mi ek bir şey yapmam gerekir mi onu soruyorum