Kedim ranzanın merdiven kısmına takılarak düştü. Düştüğü anda yüksek sesle bağırmaya başladı tısladı falan.
Düştüğü yükseklik maksimum 50cm çok yüksek değil bu yüzden kırık falan yoktur diye düşünüyorum.
Topallıyor şu an daha önce başına gelmiş olan var mı incindi sanırım nasıl geçer ya da kendiliğinden geçiyor mu bir kaç güne? Veteriner masrafları çok yüksek halledebilecek bir şeyse gitmek istemiyorum. Teşekkürler
Kedim Yuvarlandı
17
●592
- 11-08-2023, 15:56:46
- 11-08-2023, 16:00:00Can sonuçta hocam birden ağlar gibi miyavlamaya başladı telaş yaptımBuraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2023, 16:06:19Vlla hocam benim kedim 2 kere 3 kattan aşşa zıpladı hiç bir şey olmadı veterinere gördük vs hiç bir problemi yok dendi
- 11-08-2023, 16:07:50vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMaÅŸallah herkesin kedisi de özel harekat gibi 😅Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar tamam büyük bir problem yok zaten ama sonuç olarak topallıyor bizim yavrucak kendiliğinden geçer mi ek bir şey yapmam gerekir mi onu soruyorum - 11-08-2023, 16:10:56Sanmam hocam yine de bir veteriner varsa paranız varsa götürün
- 11-08-2023, 16:12:08Neyi sanmazsınız hocamRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece sonrasında balkon kapısının yanına yaklaşmadı