Kedim ranzanın merdiven kısmına takılarak düştü. Düştüğü anda yüksek sesle bağırmaya başladı tısladı falan.
Düştüğü yükseklik maksimum 50cm çok yüksek değil bu yüzden kırık falan yoktur diye düşünüyorum.
Topallıyor şu an daha önce başına gelmiş olan var mı incindi sanırım nasıl geçer ya da kendiliğinden geçiyor mu bir kaç güne? Veteriner masrafları çok yüksek halledebilecek bir şeyse gitmek istemiyorum. Teşekkürler