• 11-08-2023, 16:12:22
    #10
    Kendini acındırıyordur. Bizim sokağın kedisi mamayı alana kadar topallayarak geziyorr sonra yürüyerek gidiyor.
  • 11-08-2023, 16:13:35
    #11
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini acındırıyordur. Bizim sokağın kedisi mamayı alana kadar topallayarak geziyorr sonra yürüyerek gidiyor.
    Sanırım öyle. Tam düştüğü an yürümeye çalıştı topalladı. Sonrasında yaş mama tabağını çıkardım ortaya koşarak geldi ama gene de toparlıyordu
  • 11-08-2023, 16:16:20
    #12
    muhtemelen incitmiştir bacağı. Benim dişi kedi kısırlaştırma ameliyatından 2 saat sonra buzdolabına tırmanıp ordan atlıyodu. yaralı olmasına rağmen bişey olmadı şükür. Ama yinede 1-2 gün içinde topallaması geçmezse bi kontrole götürmekte fayda var
  • 11-08-2023, 16:17:57
    #13
    hiçbir şey olmaz
  • 11-08-2023, 16:30:50
    #14
    Kurumsal PLUS
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi sanmazsınız hocam
    Bir şey olmamış anlamında dedim. Benim ki ne zaman dışarı çıksa kavga etmeden duramıyor en son başka kedinin tırnağını çıkartmıştı veteriner
  • 12-08-2023, 00:01:39
    #15
    Geçmiş olsun hocam. Bir kaç gün de geçmezse veterinere götürürsün.
  • 12-08-2023, 00:02:19
    #16
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Bir kaç gün de geçmezse veterinere götürürsün.
    Geçti şu an ya şükür
  • 12-08-2023, 12:26:43
    #17
    2-3 güne geçiyor hocam
  • 12-08-2023, 13:44:55
    #18
    50 cm'den bir şey olacağını sanmıyorum incinmiştir muhtemelen. Bizim kedi 2 kere 7.kattan atladı kendi kendine binaya girdi tekrar.