SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini acındırıyordur. Bizim sokağın kedisi mamayı alana kadar topallayarak geziyorr sonra yürüyerek gidiyor.
Sanırım öyle. Tam düştüğü an yürümeye çalıştı topalladı. Sonrasında yaş mama tabağını çıkardım ortaya koşarak geldi ama gene de toparlıyordu