muhtemelen incitmiştir bacağı. Benim dişi kedi kısırlaştırma ameliyatından 2 saat sonra buzdolabına tırmanıp ordan atlıyodu. yaralı olmasına rağmen bişey olmadı şükür. Ama yinede 1-2 gün içinde topallaması geçmezse bi kontrole götürmekte fayda var