• 11-08-2023, 14:08:21
    #1
    Selamlar, birkaç gün önce aldığım puff elfbar dün gece balkonda içtikten sonra unutmuşum.

    Sabahtan beri güneş altımda, elime aldım yanıyoe gibi. Çekiyorum, performansı aşırı düşük.

    Soğuduktan sonra kendine gelir mi yoksa elfatiha mı Veya soğuduktan sonra tekrar mı şarja taksam vs
  • 11-08-2023, 14:09:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dikkat patlamasın Kendinizden uzakta soğutmanızda fayda var...
  • 11-08-2023, 14:11:48
    #3
    1 - 1 buçuk dakika buzdolabının soğutucu kısmına koyun. Likit yüksek ihtimalle uçmuştur ama yine de bittiğini sanmıyorum. 1 - 1 buçuk dakikayı geçirmeyin sakın sonra şarja takın bilgisayara usb takıp öyle şarj etmek çok daha sağlıklı olucaktır 20 25dk şarj edin öyle için hocam.
  • 11-08-2023, 14:18:36
    #4
    Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat patlamasın Kendinizden uzakta soğutmanızda fayda var...
    Dagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - 1 buçuk dakika buzdolabının soğutucu kısmına koyun. Likit yüksek ihtimalle uçmuştur ama yine de bittiğini sanmıyorum. 1 - 1 buçuk dakikayı geçirmeyin sakın sonra şarja takın bilgisayara usb takıp öyle şarj etmek çok daha sağlıklı olucaktır 20 25dk şarj edin öyle için hocam.
    Soğuttum ama yine perf aşırı düşük, dediğniiz gibi likitten de olabilir şarjdan da. En iyisi bi 30 dk civarı şarj edip şansımı deneyeyim
  • 11-08-2023, 15:03:41
    #5
    Instagram mavi tik✅
    Likit kurumuştur güneşten yapacak bişey yok
  • 11-08-2023, 15:06:40
    #6
    Guneş sarjini düşürüyor hocam..ben de vozol un blue razz lemon unu kullaniyorum. 1 saat sarj et. Duzelir
  • 11-08-2023, 15:16:49
    #7
    Ne kadar ısındığını bilmiyorum ama zaten içerisindeki sıvı ısı yordamıyla buharlaşarak içiliyor. Uçup gitmiş olabilir. En temizi sağlam bir alet alıp kendin likit demlemek. Çok daha az masraflı.