Ne kadar ısındığını bilmiyorum ama zaten içerisindeki sıvı ısı yordamıyla buharlaşarak içiliyor. Uçup gitmiş olabilir. En temizi sağlam bir alet alıp kendin likit demlemek. Çok daha az masraflı.