Hexper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat patlamasın Kendinizden uzakta soğutmanızda fayda var...
Dagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - 1 buçuk dakika buzdolabının soğutucu kısmına koyun. Likit yüksek ihtimalle uçmuştur ama yine de bittiğini sanmıyorum. 1 - 1 buçuk dakikayı geçirmeyin sakın sonra şarja takın bilgisayara usb takıp öyle şarj etmek çok daha sağlıklı olucaktır 20 25dk şarj edin öyle için hocam.
Soğuttum ama yine perf aşırı düşük, dediğniiz gibi likitten de olabilir şarjdan da. En iyisi bi 30 dk civarı şarj edip şansımı deneyeyim