Merhabalar,
Garanti de kredi kartim var ve kullandım. Kredi kartı ile isim olmaz normalde ama kullandım ilk defa. Hesap kesim tarihi ayın 10unu gösteriyordu bugün baktim 11ini gösteriyor ve hayla kesmemis. Son ödeme tarihi 20yei 21 olmuş kalan kullanım limiti ekside şuanda TL borcu yazıyor yazmıyor sistem nasıl işliyor anlamadım.
Kredi kartı kullanım Hk.
4
●310
- 11-08-2023, 00:33:39Garanti kredi kartı kısmında mantık olarak çok saçma işliyor borç kapatmak için 1 günümüz gitti
- 11-08-2023, 00:37:42hocam şöyle düşünün ayın 1-30 tarihinde harcama yaptığınızı varsayalım
kartınız 30 'unda hesap kesilir. yukarıda ki tarihler arasında yaptığınız tüm harcamalar kesim tarihine girer.
ayın 30 unda kesilen hesabınız 10 gün içinde en az asgari ücretini ödemelisiniz..
not: iki ay asgari ücretini ödeyiniz ve 3 . ay tamamını ödeyiniz yoksa kredi notunuz düşer.. - 11-08-2023, 05:55:27Hocam o ekstre kesilmiştir ama gece hemen düşmüyor ertesi gün içinde uygulamaya ve maile düşüyor .birkez denk geldi şubat veya martta kesim tarihi 1 gün ileri geri gitmişti onu da şubat ayının gün sayısından kaynaklı olduğunu söylemişlerdi sanırım .