Merhabalar,
Garanti de kredi kartim var ve kullandım. Kredi kartı ile isim olmaz normalde ama kullandım ilk defa. Hesap kesim tarihi ayın 10unu gösteriyordu bugün baktim 11ini gösteriyor ve hayla kesmemis. Son ödeme tarihi 20yei 21 olmuş kalan kullanım limiti ekside şuanda TL borcu yazıyor yazmıyor sistem nasıl işliyor anlamadım.