• 09-08-2023, 22:20:27
    #10
    2004 de almıştık aylik 50 tl taksitle casper marka
  • 09-08-2023, 22:22:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klavyesi güzelmiş :d
    Daha benim yaşımdakiler denk gelmemiş konuya Commodore 64, Amstrad bunlar old but goldların zamanının bilgisayarları o klavye teyip kasetiyle çalışır. taktıktan sonra ekrandaki konsola play yazarak işlemleri yapardın eyy gidi eyy.
  • 09-08-2023, 22:52:03
    #12
    benq Joybook
  • 09-08-2023, 22:58:50
    #13
    Pentium mmx işlemcili PC'm vardı
  • 09-08-2023, 23:17:25
    #14
    Zamanında annem almıştı. Toshiba vardı 2 gb ramli. O küçük yaşımda sayımla Silkroad, Ko, metin2, wolfteam, s2 son silah vs. oynuyorduk. Ah ah..
  • 09-08-2023, 23:39:46
    #15
    Casper monitorlu gri renk.yanda 2 tane hoparlörü toplu mouse.kablolu internet.counter oynardım ne günlerdi be.sonra metin2 oynadık uzunca.ben hep ticaret yapardım hiç level kasmasdım.değişik itemlerle yüksek levelleri keserdim
  • 10-08-2023, 00:57:40
    #16
    Casper pentiumII idi hocam.
  • 10-08-2023, 08:18:22
    #17
    Model yılını hiç hatırlamıyorum donanımını bile hatırlamıyorum (Yaşım çok küçüktü) Windows 95 bilgisayarım vardı. 2 yıl kadar mario falan oynadım sonra biranda siyah dumanlar çıkardı yandı Koku 2 gün evden çıkmamıştı.