• 09-08-2023, 22:01:16
    #1
    Yatay kasa Hewlett Packard
    800 MB Harddisk, 500mb windows 98 (ya da 95) kuruluydu.
    300 Mb a 50-60 tane mp3 atardım hdd dolardı.
    Celeron 2xx filandı sanırım.
    (20-25 yıl geçti, bu şekilde hatırlıorum)

    Play Station 1 ile kafa kafaya değişmiştim :d
    Rahmetli babam çok sevinmişti, oyun oynamayı bırakıp bilgisayar öğrencem diye.
    (ta ki internet yüzünden 500 tl telefon faturası gelene kadar :d )
  • 09-08-2023, 22:03:38
    #2
    1998 - Pentium100
  • 09-08-2023, 22:04:55
    #3
    Kurumsal Üye
    Sanırım 97 yılıydı rahmetli babamın vardı compaq idi markası ixir Ekolay CD ile internwte girerdik 🙂
  • 09-08-2023, 22:07:20
    #4
  • 09-08-2023, 22:08:39
    #5
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım 97 yılıydı rahmetli babamın vardı compaq idi markası ixir Ekolay CD ile internwte girerdik 🙂
    aynen ixir vardı bir de dimi
  • 09-08-2023, 22:09:37
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öff mazim canlandı.
    Amstrad CPC 464
  • 09-08-2023, 22:15:02
    #7
    486dx'di ama tüm konfigürasyonu hatırlamıyorum. Kendi paramla aldığım ilk bilgisayar pentium 133'tü.
  • 09-08-2023, 22:18:00
    #8
    Vestel idi toplama değildi. Belki de hayatımın hatasıydı. O zaman için ytl olarak varsayarsak 500₺ indirimle 1050₺ye almıştık.
  • 09-08-2023, 22:20:13
    #9
    OdeKullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öff mazim canlandı.
    Amstrad CPC 464

    klavyesi güzelmiş :d