Yatay kasa Hewlett Packard
800 MB Harddisk, 500mb windows 98 (ya da 95) kuruluydu.
300 Mb a 50-60 tane mp3 atardım hdd dolardı.
Celeron 2xx filandı sanırım.
(20-25 yıl geçti, bu şekilde hatırlıorum)
Play Station 1 ile kafa kafaya değişmiştim :d
Rahmetli babam çok sevinmişti, oyun oynamayı bırakıp bilgisayar öğrencem diye.
(ta ki internet yüzünden 500 tl telefon faturası gelene kadar :d )
İlk Bilgisayarınız Neydi ?
16
●252

