dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
klavyesi güzelmiş :d
Daha benim yaşımdakiler denk gelmemiş konuya Commodore 64, Amstrad bunlar old but goldların zamanının bilgisayarları o klavye teyip kasetiyle çalışır. taktıktan sonra ekrandaki konsola play yazarak işlemleri yapardın eyy gidi eyy.