Selamlar,
Ürünü kullanan var mı memnun musunuz acaba?
Samsung Odyssey G3 Kullanan Var Mı?
6
●154
- 09-08-2023, 17:38:36Odyssey G5 kullandım. Fiyat performans olarak idare eder. Xiaomi curved monitörden geçmiştim. Xiaomiye göre iyi ghosting daha az, fakat va ekran olması can sıkıcı. Ghosting dediğimiz sorun va ekranlardan tiksindiriyor. İps vb bi ekran olması daha mı iyi olur sanki?
- 09-08-2023, 17:46:59Mesela şu an Samsung M8 monitör kullanıyorum resimde ki monitör. Ayrıca tv özelliğide var fakat ghosting bunda da var bi miktar. Fakat G5 e göre daha az tabiki. Burdan yola çıkarsak g3 de daha fazladır diye düşünüyorum.

- 09-08-2023, 18:13:36EVet maalesef öyleymiş, geçmiş olsunJershy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam şimdi kargoda falan bişey olursa onu tamir edecek adam yok kırsalda o yüzden 2. el riskli olur benim için.sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası benim de kararsızlığa düşmemdeki unsur çokça kişinin bu yorumunu okumam oldu. Teşekkürler ilginize.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için.Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok uzun yıllar laptop kullandım hocam en çok çeken özelliği monitörün aşağı yukarı, sağa sola falan ayarlanabilir olması. Evet aynı özelliği harici bir monitör kolu alarak da yapabiliriz de, bendeki masa o kadar büyük ki o kol kısa kalıyorSaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
