R10.NET'in Bence En İyisi
Odyssey G5 kullandım. Fiyat performans olarak idare eder. Xiaomi curved monitörden geçmiştim. Xiaomiye göre iyi ghosting daha az, fakat va ekran olması can sıkıcı. Ghosting dediğimiz sorun va ekranlardan tiksindiriyor. İps vb bi ekran olması daha mı iyi olur sanki?