• 09-08-2023, 12:19:56
    #1
    Merhaba, ekran bu şekilde kalıyor sabahtan beri erişim sağlayabilen var mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldı
      mobil uygulamasından giriş yaptım ben hocam webden denemedim
  • 09-08-2023, 12:20:42
    #2
    şuan giriş sağladım.
  • 09-08-2023, 12:24:20
    #3
    Giriş yapılıyor hocam
  • 09-08-2023, 12:24:33
    #4
    backlinkmatik.com
    dünden beri giremiyorum ben
  • 09-08-2023, 12:25:08
    #5
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yapılıyor hocam
    Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldı
  • 09-08-2023, 12:26:26
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldı
    mobil uygulamasından giriş yaptım ben hocam webden denemedim
  • 09-08-2023, 12:27:54
    #7
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ekran bu şekilde kalıyor sabahtan beri erişim sağlayabilen var mı ?
    tarayıcının çerezlerini silip denediniz mi
  • 09-08-2023, 12:29:58
    #8
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil uygulamasından giriş yaptım ben hocam webden denemedim
    Mobil uygulamadan erişim sağladım şimdi webde bi sorun var teşekkür ediyorum hocam