
İnteraktif V.D girebilen varmı ?
7
●176
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 09-08-2023, 12:25:08Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldıEnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2023, 12:26:26Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.mobil uygulamasından giriş yaptım ben hocam webden denemedimrowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2023, 12:27:54tarayıcının çerezlerini silip denediniz mirowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2023, 12:29:58Mobil uygulamadan erişim sağladım şimdi webde bi sorun var teşekkür ediyorum hocamEnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle