EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş yapılıyor hocam
Çok garip sabah vergi ödedik ikinciyi ödemek için tıkladık sistem gitti gir çık yaptık oturum açılıyor da kaldı işin kötü yani kırk yılın başı belediye ödeme yapalım demiş borcu yoktur istediler elimizde kaldı